Love

czwartek, 23 lutego 2012

Wiecznie uśmiechnięta i radosna a w sercu smutna i zraniona!..

Zaczynam wszystko od nowa! Przestały mnie już cieszyć proste rzeczy wiesz robię pozory by inni myśleli że jest ok..Ale nie nie jest! Nie wieże już w marne bez sensowne słowo Kocham ! Tak to prawda ,że nie wiem co ono oznacza ale szczerze wcale nie chce się dowiedzieć bo to głupie uczucie,które tylko rani!Od dziś mogę być tylko przyjaciółką nikim więcej bo nie pozwolę żebyś mnie dłużej ranił albo ja Ciebie !...jestem jeszcze nastolatką i chce porostu sie życiem bawić zgrywać wariatkę i cieszyć się tym co mam a nie tym co miałam ..! Może i się zmieniłam ale szczerze mam to gdzieś wole być sobą niż udawać osobę która tak naprawdę nigdy nie byłam ..Bo byłam bardzo naiwna myśląc ze jestem śliczna ze tylko mnie kochasz tak szybko sobie znalazłeś inna a o mnie zapomniałeś!!!/...

Brak komentarzy: