Love

sobota, 25 lutego 2012

Zostaw coś po sobie by inni nie zapomnieli kim jesteś;)

Trudno mi będzie bez Ciebie,
Wszystko było piękne,a teraz przepadło,
Powiedz mi dlaczego? 
Dlaczego będę sama?
Wszystko nagle znikło,zrobiło się czarne,
A mogło być tak pięknie,ale nie będzie ,
jestem smutna,jest mi źle,
Bo bez Ciebie nie ma mnie ,
bez Ciebie moje życie będzie niczym,Moje plany i marzenia,będą w dali od rzeczywistości 
A wszystko to,ze nie będę Cie mieć przy sobie,
Nie będę już czuć Ciebie,Nie będzie Cie w trudnych i ciężkich chwilach Dlaczego? 
Miłość ta nie może przetrwać. 
Ciągle będę pytać,I zastanawiać się Dlaczego? 


Dlaczego płaczesz i siedzisz sama,
jeśli chcesz to rzuć drania,
Nie bądz osobą samotną,
Bądz radosną.Nie męcz się złymi myślami,
Nie możesz się godzić z grzechami,
Musisz przez śmiercią zostawić ślad,
Taki by niezapomniał o Tobie świat! . 

Brak komentarzy: