Love

czwartek, 26 lipca 2012

Zamknij oczy będę mówiła słowa i tak nie widać.Najważniejsze niewidoczne jest - słyszałeś chyba.Odstawmy dzisiaj to co niepotrzebne i......zostawmy świat ten, chodźmy tam gdzieś, sami ja i Ty.Jestem tutaj, jesteś tutaj wszystkim dziś!Poczuj dotyk słów bo w nich zawarta prawda,chodź pokażę ci ten świat w zupełnie innych barwach. Stoje sama - do mojej twarzy przylegają krople.ciemno wokół na dworze a ja stoje i mokne.Myśle o Tobie często,tak często że trace oddechMoże cofne złe moemnty, i zostawie tylko dobre Wyobrażmy sobie świat gdzie znika ten ból i zazdrość.Gdzie pieniądze to nie wszystko, a miłość prawda jestgdzie ludzie kochają się, każda chwila ma swój sens.Pokaż jedym palcem w którą strone mam iśćBo jeśli mam życ bez Ciebie, to ja już nie chce żyć. Jak jest w życiu to Ty sam już dobrze wiesz jak.Jak narkotyk, miłość uzależnia.Wiele przejść trzeba, nie ma łatwo, wiesz mi.Co dzień zegnam, kolejny piękny dzień.Jak jest w życiu to Ty sam dobrze wiesz raczej.Ktoś nosi uśmiech na ustach mimo że serce płacze.Czasem ja też przed światem chowam się gdzieś i.... i wtedy zawsze znajdzie mnie ktoś komu zależy...

Brak komentarzy: