Love

sobota, 11 sierpnia 2012

Demi Lovato - Give Your Heart a Break -po polsku

W dniu, kiedy pierwszy raz cię spotkałam
Powiedziałeś mi, że nigdy się nie zakochasz
Ale teraz cię zdobywam
Wiem, że strach jest tym o co naprawdę chodziło
Teraz jesteśmy tu, tak blisko, jeszcze za daleko
Jak zdałam ten test?
Kiedy uświadomisz sobie
Kochanie, nie jestem taka jak reszta.

Nie chcę złamać twojego serca
Chcę dać twojemu sercu przerwę
Wiem, że się bałeś, że to się nie uda,
Że mógłbyś popełnić błąd.
Jest tylko jedno życie do przeżycia
Nie ma czasu, by czekać, marnować go
Więc pozwól mi dać twojemu sercu przerwę, dać sercu przerwę
Pozwól mi dać twojemu sercu przerwę, dać sercu przerwę

W niedzielę wracałeś do domu sam
W twoich oczach były łzy
Zadzwoniłam do ciebie, mojej miłości
Ale nie odebrałeś
Świat może być nasz jeśli tylko zechcemy
Możemy go wziąć, jeśli chwycisz moją dłoń
Nie ma odwrotu, nie teraz
Kochanie spróbuj to zrozumieć

Nie chcę złamać twojego serca
Chcę dać twojemu sercu przerwę
Wiem, że się bałeś, że to się nie uda,
Że mógłbyś popełnić błąd.
Jest tylko jedno życie do przeżycia
Nie ma czasu, by czekać, marnować go
Więc pozwól mi dać twojemu sercu przerwę, dać sercu przerwę
Pozwól mi dać twojemu sercu przerwę, dać sercu przerwę
Tylko tyle możesz zrobić, dać sercu przerwę
Pozwól mi dać twojemu sercu przerwę, dać sercu przerwę
Dam ci ją

Kiedy twoje usta są na moich
Bicia naszych serc stają się jednością
Ale wymykasz się z moich rąk [palców]
Za każdym razem, nie, oh, oh

Nie chcę złamać twojego serca
Chcę dać twojemu sercu przerwę
Wiem, że się bałeś, że to się nie uda,
Że mógłbyś popełnić błąd.
Jest tylko jedno życie do przeżycia
Nie ma czasu, by czekać, marnować go
Więc pozwól mi dać twojemu sercu przerwę

Bo ktoś cię przedtem zranił
Widzę to w twoich oczach
Próbujesz się uśmiechać
To pewne rzeczy, których nie możesz zamaskować

Nie chcę złamać twojego serca
Kochanie, mogę złagodzić ten ból, ten ból
Więc pozwól mi dac twojemu sercu przerwę



Brak komentarzy: