Love

czwartek, 9 sierpnia 2012



Gubię siebie

Próbuję współzawodniczyć
z każdą inną osobą
Zamiast być sobą
Nie wiem gdzie zawrócić
Utknęłam w tej rutynie
Muszę zmienić moje drogi
Zamiast zawsze być słaba
Nie chcę się bać
Chcę się obudzić czując się piękna dzisiaj
I wiem że jestem w porządku
Bo wszyscy są doskonali w niezwykły sposób
Widzisz, chcę po prostu uwierzyć w siebie...
Lustro może kłamać
Nie pokazuje ci co jest w środku
I to, to może powiedzieć ci, że jesteś pełen życia
To niesamowite co potrafisz ukryć
Tylko przez przybieranie uśmiechu
Szybko przekonałam się
Nie załamię się
nie dziś
Myślę, że zawsze wiedziałam
że miałam tę całą siłę 
by dokonać tego
Nie boję się
Budzę się czując się piękna dzisiaj
I wiem że jestem wporządku
Bo wszyscy są doskonali w niesamowity sposób
Teraz, teraz więrzę w siebie


I o to chodzi ...

Brak komentarzy: