Love

sobota, 1 grudnia 2012

Hm nie wiem jak to zacząć pisać więc pisze banalnie prosto . Nie rozumiem ludzi którzy chcą popełnić samobójstwo bo świat jest piękny tylko trzeba umieć z niego korzystać i łapać okazje jakie się nam przytrafiają . Nie rozumiem ludzi bo tak naprawdę nie rozumiem sama siebie też jestem taka że mam ochotę wziąść nóż i poderżnąć sobie gardło albo zjeść tabletki i popić alkoholem  wiem głupie ale po prostu tak mam .. Brakuje mi osoby której zawsze mówiłam wszystko który mnie wspierał rozumiał i pomagał chodź nie raz go raniłam i on mnie też zawsze mogliśmy na siebie liczyć i możemy do tej pory .Nie ważne gdzie teraz jest to i tak wie i widzi jak mi zależy jak nocami płacze i wypowiadam jego imię ...Nie radze sobie z niczym nawet z własnym życiem  nie potrafię się pozbierać chodź bardzo tego chce  już nawet się uśmiecham śmieje żeby było wszystko dobrze ale no niestety nie jest ;/ 

Brak komentarzy: