Love

sobota, 22 grudnia 2012

Kolejny dzień bez twojego telefonu,Sama nie wiem czy zaufam jeszcze komuś,
Mam dosyć Ciebie i twoich humorów,Tych nieustannych, męczących sporów Nie wiesz czego chcesz,
Sam nie wiesz czego chcesz Otwórz oczy, jest za późno,Nie szukaj mnie na próżno Teraz tylko tracisz swój czas Czy tak wiele wymagałam W ślepą miłość zaplątana?

Czy żałujesz już że nie ma nas?Patrzę w niebo - widzę spadające gwiazdy,
Wśród nich jedną jesteś ty Nie chcę złapać Cię Nie, nie chcę złapać Cię
Myślałam. że wygram walkę z przeznaczeniem,Teraz wiem, niczego już nie zmienię
Promień w końcu zgasł,Nasz promień w końcu zgasł.Ty tylko nie pomyśl, 
Że bez Ciebie będzie mi źle Bo gdy patrzę teraz w lustro, Uśmiecham się!Puste słowa, obietnice - bez znaczenia! Są bez wartośc i! Nie mam nic do stracenia Bo to twój błąd To twój błąd!

Brak komentarzy: