Love

sobota, 14 września 2013

He didn’t mean it You never mean it

Widzisz mnie i wciąż czujesz miłość?
Czy zmieniłam się w twoim sercu?
Mieć wszystko z Ciebie jest taką mocą
dać wszystko ze mnie nie jest wystarczające
Odszedłeś, 
następnie wróciłeś
Niestety nie uda ci się mi tego wynagrodzić
Niestety nie sprawisz, że uwierzę
On błaga na kolanach
Ty błagasz na kolanach mówiąc że....
Nie chciałeś tego...
Jeśli tego nie chciałeś
To dlaczego to robiłeś?
On tego nie chciał
Nigdy tego nie chciałeś
W takim razie dlaczego to zrobiłeś?
Jutra nie ma, nie wiesz?
Kochaj mnie teraz albo pozwól odejść
On tego nie chciał
Nigdy tego nie chciałeś
W takim razie dlaczego to zrobiłeś?Tęsknie za tym jak było..
Teraz jesteś tym, którego nie mogę zatrzymać
Myśl, że byłam pierwszą i nie ostatnią
Myśl, że byłeś tym, którego zawsze chciałam mieć..Czas by pozwolić Ci odejść..
Czas by się pożegnać..
Chłopcze, powinieneś wiedzieć że
Skończyłam z Tobą
Namieszałeś mi w głowie 
http://www.youtube.com/watch?v=BI-XFaU8_Xk

Brak komentarzy: