Love

sobota, 5 października 2013

Nie jestem pewny, czy o tym wiesz
Ale gdy pierwszy raz się spotkaliśmy
Byłem bardzo zdenerwowany
Nie mogłem mówić
Właśnie w tamtej chwili znalazlem tą jedyną
Moje życie odnalazło zagubioną część
Więc tak długo jak żyję, będę cię kochał
Niebo będzię się tobą opiekować
Wyglądasz tak pięknie w bieli
I od teraz, aż do mojego ostatniego oddechu
Ten dzień będę kochać
Dziś wieczór
Mamy coś, co jest nieskończone
Moja miłośc jest wieczna
I tym krzykiem powiem światu
Jesteś dla mnie wszystkim
Jesteś wszystkim, w co wierzę
Każde słowo wymawiam sercem
Więc tak długo jak żyję, będę cię kochał
Niebo będzię się tobą opiekować
Dziś wieczór
I jeżeli przyszłość przyniesie nam córkę
Mam nadzieję, że bedzie miała twoje oczy
Znajdzie taką miłość, jak ja i ty
Tak, wierzę, że się zakocha
I pozwolę jej odejść
Będę prowadził ją do ołtarza
Będzie wyglądała tak pięknie w bieli
Wyglądasz tak pięknie
W bieli
Więc tak długo jak żyję, będę cię kochał.

Brak komentarzy: