Love

środa, 30 października 2013

Nie jestem ptakiem, który lata,
I nie maluję obrazów.
Nie jestem rzeźbiarzem, poetą.
Jestem kim jestem.
Z gwiazd nie czytam,
Księżyca nie zniżę,
Nie Jestem niebem, czy słońcem...
Tylko sobą.
Ale są rzeczy, które wiem.
Chodź tu, a pokażę Ci.
W twoich oczach widzę...
Że można osiągnąć wszystko,
spróbuj sobie to wyobrazić.
Możemy malować, kolorami z duszy...
I trylem w moim głosie.
Nie jestem słońcem kryjącym się w morzu...
Nic na to nie poradzę.
Nie jestem księciem...
Tylko sobą.
Ale są rzeczy, które wiem.
Chodź tu, a pokażę Ci.
W twoich oczach widzę...
Że można osiągnąć wszystko(można to zrobić),
Spróbuj sobie to wyobrazić.
Możemy malować, kolorami z duszy...
I trylem w moim głosie.
To nie jest miejsce przeznaczenia...
Ani szczęścia, przyjdź do mnie.
Wyobrażam to sobie..
A magia Cię do mnie przyprowadzi.
Możemy malować, kolorami z duszy...
.I trylem w moim głosie.
Możemy malować, kolorami z duszy...

Brak komentarzy: