Love

piątek, 25 października 2013

Zawsze wiedziałam, że ten dzień nadejdzie
Stoimy naprzeciw siebie
Z przyszłością w naszych rękach
Tyle marzeń, tyle planów
Zawsze wiedziałam, że po tych wszystkich latach
Będzie śmiech i będą łzy,
Ale nigdy nie sądziłam, że odejdę
Z taką radością, ale z takim bólem
I tak trudno powiedzieć "żegnaj"
Następny rozdział w książce, nie możesz wrócić, ale możesz patrzeć
I jesteśmy na każdej stronie
Wspomnień, które zachowam na zawsze
Przed otwartymi drzwiami
Kto wie, co czeka za nimi?
Życzę Ci miłości, życzę Ci szczęścia,
Dla ciebie świat dopiero się otwiera
Wszystkie nasze dni, wszystkie dobre, wszystkie złe,
Zachowam je w sobie,
Czas który dzieliliśmy, miejsca w których byliśmy,
Zmieniły moje życie.
Pewnego dnia będziemy się uśmiechać i śmiać
Ale na razie tylko płaczemy,
'Wczoraj" odeszło, musimy iść dalej,
Jestem wdzięczna za wszystkie momenty, tak szczęśliwa, że Cię poznałam,
Czas spędzony razem, zachowam jak zdjęcia,
I zatrzymam cię w sercu na zawsze,
Zawsze będę Cię pamiętać.

Brak komentarzy: