Love

niedziela, 19 stycznia 2014

Zeszłej nocy przyglądałam się niebu
I dostrzegłam błysk pewnej gwiazdy
Żarzącej się niczym wspomnienia lepszych dni
I wiem, to życie należy do mnie
A to tylko chwila rozległego czasu
Każdego dnia czeka nas nowy początek, więc
Weź się w garść
Wiesz, że tak będzie lepiej
Nadeszła nasza kolej
Nasza kolej, by dać sobie z tym radę
Nic nie trwa wiecznie
Nie da się przewidzieć pogody
Nadszedł nasz czas
I pomogę ci dać sobie z tym radę
Mówią, że miłość nie umiera
I wtedy zdaję sobie sprawę
Co ma być, to będzie, 
Bo zawsze jesteś obok mnie
A podczas najmroczniejszej nocy
Czuję twoją obecność
Spotkaj mnie we śnie
I pomóż mi uwierzyć
Powiedz, że nadejdą lepsze dni,
Kiedy zobaczę twoją twarz i poczuję twój uścisk
Przysięgam, nigdy nie zapomnę tego, co mi dałeś,A kiedy mija dzień
I zaczynasz zastanawiać się, dlaczego tak się stało?
(Powiedz mi, dlaczego?)
Jest sposób, by przez to przejść
Musisz być po prostu silny
Zamknij oczy, a zobaczysz
Że miłość żyje w nas 
Co ma być, to będzie
Bo zawsze jesteś obok mnie

Brak komentarzy: