Love

sobota, 19 lipca 2014

Musze odreagować muszę przemilczeć zapomnieć .....
Zacząć żyć na nowo .
Na nowo wszystko od podstaw to tak jakbym się dopiero urodziła i uczyła się mówić a pierwsze słowa były mamo tato .. Nie chce kochać nikogo nie chce by ktoś kochał mnie chce być sama do końca życia sama ... Jestem szczęśliwa sama .. Nie Potrzebuje nikogo ! Nie potrzebuje Ciebie ... dobrze mi tak jak jest teraz ... Tak jest wszystko okej nie interesuj się co u mnie bo i tak się nie dowiesz nie wyciągniesz ode mnie co mi jest i co mnie boli ! Może i jestem wredną suką ale przynajmniej jestem sobą nie udaje nikogo nie bawię się nikim ale chciałeś proszę bardzo bd miał wojnę kochanie ;) Nie śledź mnie nie patrz na to co udostępniłam nie patrz na instagrama bo i tak nic nie zobaczysz zobaczysz mnie smutną ale tak naprawdę będzie mnie rozpierdalało od środka energią i radością .. nie dam Ci tej satysfakcji nie tym razem ! 

Brak komentarzy: