Love

środa, 27 kwietnia 2016

Hmm dawno mnie tu w sumie nie było .. BRAK weny i czasu tak juź bywa ..   Kiedys mnie ktos nauczyl miec wyjebane na wszystko był to moj przyjaciel jak widac nie najlepszy bo heh przyjaciele Ci prawdziwi zostali zemna do tej pory reszta nawet nie pamieta ze istnieje no bywa .  A milosc ? Pierdole to wszystko bo to bez sensu nie wierze w to i nienawidze facetow milosci i jebanych slow zalezy mi .. I tak wszyscy wiedza ze jest inaczej . Nienawidze siebie zycia i jebanego falszywego usmiechu udawajacego ze jest zajebiscie . Najwidoczniej za dlugo bylam mila i osoba ktora nie jestem . Nie pisze tego zeby sie pozalic jakie to moje zycie jest chujowe ale zadaje sb tylko jedno pytanie dlaczego ? Dlaczego kurwa ja nigdy nie moge byc szczesliwa i na maxa zakochana w kims z wzajemnoscia ..Dlaczego ?! Pojebane to wszystko .. Mowia ze milosc to nie wszystko ale inaczej jest jak ktos sb zrobi nadzieji i sie zakocha i buum banka mydlana pęka i widzimy ze zycie kolorowe nie jest ..


Brak komentarzy: