Love

wtorek, 20 listopada 2012

Hmm jakbym miała opisać w skrócie moje życie nie wiedziałabym od czego mam zacząć .Dlaczego? Dlatego,że moje życie to wielka czarna dziura jest po prostu bez życia,nudna,czarno biała i bez sensu.Takie samo jest moje życie bo co z tego,że jestem z kimś,że jestem szczęśliwa  .Wiele w życiu przeżyłam ,miałam problemy z sercem niby mnie wyleczyli ale po tej operacji obiecałam sobie ,że się zmienię że będę milsza dla innych i zmienię stosunek jaki odnosiłam do poniektórych .Ja wiem ,że idealna nie jestem ,że popełniam błędy ,że najpierw coś robię mówię a później żałuje .Wiele jest rzeczy które pamiętam a które chciałabym zapomnieć .Mam   Przyjaciela jednego od serca i mimo ,że mam dużo przyjaciół on jest najlepszy i dla mnie jest ideałem . Bardzo go lubię jest mądry ,fajny,zajebisty i na prawdę idzie z nim porozmawiać o wszystkim .Szczerze chciałabym być taka jak on .Bo tak naprawdę porównując mnie z nim jestem tylko pustą lalką. Nie umiem może i nie potrafię mówić co czuję i czy kocham .Po co mówić kocham jak on tego już nie czuje bo ma inna? I może i mówi że się zakochuje nadal ale to i tak nic nie zmienia bo jest ona . Kiedyś byłam ja teraz jest ona.Trudno takie jest życie. Nie chce mówić o swoim związku bo to jest trudne dla mnie,ponieważ stwierdziłam ,że skoro on jest szczęśliwy to ja też chce a zresztą i tak już się dla niego nie liczę ja tylko ona . Pierdole już to ,że nadal coś do niego czuje bo wiem  że to i tak bez sensu .Teraz jak myślę o tym wszystkim niczego nie żałuje  bo jakby miał wybierać pomiędzy mną a nią wybrał by ją ...Zresztą nie ważne ważne ,że jest szczęśliwy. Nie mam już sił ,łza i pocięta nie chcąco ręka już nie pomagają.Jestem idiotką i najlepiej będzie jak odejdę...

Brak komentarzy: