Love

sobota, 29 grudnia 2012

pisze sama swoja scenografie tak jak nakazuje mi petla mozesz smialo ja przeczytac wypisaną w kilku wersach

Brakuje mi tych czasów kiedy jedyną zabawką była lalka Barbie a ulubionym słodyczem  był Lizak 
Brakuje mi tych czasów kiedy się jeszcze nie wiedziało o miłości do drugiej osoby tzn wiedziało się ale czuło się to tylko do mamy i taty  ewentualnie brata kiedy nie wiedziało się jak się kocha drugą osobę  kiedy chłopak dla dziewczyny to tylko zwykły kolega ,brat dziecinna miłość planowanie ślubu a gdy ja zostawiał obrażanie się po 5 min przytulanie i mówienie przyjaciele:) Brakuje mi tych czasów  bo teraz są zupełnie inne kiedyś się nie przejmowano co się ma na sobie zakładano co popadnie ważne żeby tylko co było a teraz godzinę przed szafą i nadal nie wiadomo co założyć bo albo coś nie pasuje albo to nie .. Teraz jak jest zdrada to albo się do końca życia nie odzywają albo robią sobie krzywdę . Nie mów mi że ludzie się zmieniają bo może i tak jest ale w głębi duszy nadal są tacy sami przeklinają palą piją tylko po to żeby udowodnić komuś że się już dzieckiem nie jest..   Swoje życie w swoje ręce  weż i nie pozwól by ktoś mówił mi jaka lub jaki jesteś lub  masz być bo to ty decydujesz o tym sam/sama. 

Brak komentarzy: