Love

niedziela, 24 listopada 2013

Nie mogę spać tej nocy
Rozbudzona i tak zmieszana 
Wszystko jest w porządku
Ale jestem posiniaczona
Potrzebuję głosu do naśladowania
Potrzebuję światła, które zaprowadzi mnie do domu
Tak jakby potrzebuję bohatera, czy to ty?
Nigdy nie patrze na las, jak na pojedyńcze drzewa
Twoja melodia naprawdę mogłaby mi się przydać
Kochanie, jestem trochę ślepa
To chyba czas, abyś mnie znalazł
Czy mógłbyś być moim słowikiem?
Zaśpiewaj dla mnie, wiem, że tam jesteś
Mógłbyś być moim zdrowym rozsądkiem
Przynieś mi pokój, śpiewaj mi do snu
Powiedz, że będziesz moim słowikiem
Niech ktoś coś do mnie powie
Bo czuję się tutaj jak w piekle
Potrzebuję twojej odpowiedzi, jestem przytłoczona Nie wiem co bym bez ciebie zrobiła
Twoje słowa jak szept przychodzą
Tak długo jak jesteś ze mną tej nocy, jest dobrze

Brak komentarzy: