Love

niedziela, 29 grudnia 2013


Tam jest mężczyzna, który umiera na ulicy.
Nie przyjdzie dzisiaj do domu
Jechał szybko a jego telefon komórkowy...
Tak właśnie przeżył swoje życie
I kiedy wisiał na włosku
To było ostatnie słowa, które powiedział:
Moja dziewczynka obchodzi dziś swoją słodką szesnastkę
Jest piękna, bardzo piękna
Mogłem być surowy czasem
Ale mam nadzieję , że zatrzyma swoja wiarę
Marzę, że chwyciłem ostatnia szansę, aby jej powiedzieć
Że życie jest za krótkie aby je docenić Tam jest kobieta, która płacze na podłodze w kuchni
Dostała dziś telefon
Teraz drży przed drzwiami do pokoju córki
Spaceruje i trzyma ja dziś 
Zastanawia sie jak i gdzie ma zacząć
Czy istnieje sposób, który ochroni jej serce?Każda, ale droga miłości
To słychać przez całą drogę
Nie bój się otworzyć
I korzystaj z życia, zanim się skończy
Pokaż że kochasz dziś


Brak komentarzy: